باشگاه نویسندگی

نویسندگی, رشد فردی

باشگاه نویسندگی

نویسندگی, رشد فردی

چگونه بنویسیم ؟

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۴۶ ق.ظ

یکی ار اصول موفقیت افزایش سرعت و شتاب در انجام کارهاست. من این سرعت در نوشتن را با تمام توان انجام میدهم. نفسم را حبس می کنم و در لحظه شروع به نوشتن می کنم. سعی می کنم با نهایت سرعتی که می توانم بنویسم و بنویسم. فکر نمی کنم که از کجا شروع کنم و یا الان چه بنویسم گاهی اوقات همین فکر کردن ها را هم روی کاغذ انجام می دهم.  راز موفقیت در نوشتن صفحات صبحگاهی نیز همین است. شروع کنید به نوشتن و بی وقفه بنویسید تا جایی که میتوانید سرعت خود را در نوشتن افزایش دهید. شگفت زده خواهید شد وقتی که بعد از نیم ساعت نوشتن می بینید که چطور سه صفحه را پر کرده اید و هنوز میل به نوشتن دارید.  

  • علی ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی