باشگاه نویسندگی

نویسندگی, رشد فردی

باشگاه نویسندگی

نویسندگی, رشد فردی

معجزه ی 5 صبح

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۵ ب.ظ

5 صبح

#معجزه_5صبح
#چالش_30روزه_سحرخیزی

سال گذشته اوایل مهرماه بود که حدود یک ماه این تجربه ی سحرخیزی را داشتم . در این یک ماه خودم را ملزم کرده بودم به بیدار شدن در ساعت 5 صبح و به کارهایم و مطالعه ام می پرداختم . البته چون به عدد 4 بیشتر علاقه داشتم و دوست داشتم از دیگران جلوتر باشم و زودتر کارم را شروع کنم این بیداری در ساعت 4:30 دقیقه آغاز می کردم. اثر شگفت آوری برایم داشت بطوریکه خیلی زود تاثیرات آن در زندگی ام نمایان شد. اثراتی مثل افزایش اعتماد بنفس ، تقویت اراده ، مطالعه بیشتر و اینکه احساس می کردم هنگامی که دیگران تازه بیدار شده بودند تا کارشان را آغاز کنند من کارهایم را به پایان برده بودم و این در روحیه ام تاثیر مثبت بیشتری داشت. این روزها تصمیم گرفتم که بازهم این تجربه را تکرار کنم . برای همین و بعد از چند روز بیدار شدن در ساعت های مختلف و نامرتب و قدری مطالعه در این زمینه ، اولین روز از این چالش 30 روزه را آغاز کردم. ضمن اینکه کانالی هم در این مورد درست کردم برای جمع آوری مطالب و تجربه ها درباره ی سحرخیزی . شما دوستان و همراهان عزیز را هم به این چالش مفید و مؤثر در پیشرفت و رشد فردی دعوت می کنم .

https://t.me/writingclub

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی